Duidelijk en snel advies.B. uit Duiven
prima, was duidelijk in zijn verhaalW. uit Didam
Zeer positief. Was zeer ervaren in het werk, betrouwbaar en prettig in de omgangBrigit uit Didam
De klus werd in goed overleg uitgevoerd en de afspraken nagekomen.
Hij dacht goed mee en kwam met goede ideeën over de uitvoering.R uit Didam
Erwin is een rustige vakbekwame klussenier. Heeft veel ervaring, verstand van zaken en komt met goede oplossingen en zo nodig alternatieven
Werkt netjes en ruimt ook grotendeels zijn eigen rotzooi op. Dat vonden wij heel prettig. Verbouwen zonder rotzooi gaat niet maar wel de manier wat je met die rotzooi doet of hoe je dit zoveel mogelijk kunt voorkomen. Al met al weer een goede ervaring. Nogmaals bedankt Erwin.Peter uit Didam
Prettige man, goed werk, alles netjes achtergelatenRene uit Didam
Super vriendelijk, denkt met je mee, komt met oplossingen. Hij heeft voor ons de droom 3D badkamer gerealiseerd.Tanja uit Didam
Prima. Werk zonder enig probleem uitgevoerd en het contact liep prettig.Rob uit Didam
Service en kwaliteit. Idem de prijs. Zeker een vakman Uitleg etc. Hulde!Erwin uit Zevenaar
Zeer goede vakman, klantvriendelijk, aardig, initiatiefrijk, inventief en oplossingsgericht.Ingrid uit Zevenaar
ZEER TEVREDEN EN BLIJBart uit Arnhem
Goede kwaliteit. uit Elst
Je bent bij Erwin aan het juiste adres als u iemand zoekt die:
• Betrouwbaar en vakbekwaam is.
• Deskundig is op vele terreinen in de bouw.
• Nauwkeurig werkt en kwaliteit levert.
• Oog heeft voor details.
• De tijd neemt om te overleggen wat je wensen zijn.
• Prijstechnisch een eerlijke en aantrekkelijke offerte neerlegt.
• En last but not least, is hij een zeer aimabel persoon.Henk uit Lobith
Erwin is een klantgerichte en flexibele vakman. Dacht met ons mee, gaat voor het resultaat en werkt heel netjes. We zijn heel blij met onze nieuwe badkamer en toilet !Michel uit Wehl