Goede kwaliteit. uit Elst
Zeer prettig contact en een echte vakman. Denkt mee in oplossingen en is zeer precies in zijn werk! Voor ons een topper!!Marcel uit Beek
Duidelijk en snel advies.B. uit Duiven
Zeer goede vakman, klantvriendelijk, aardig, initiatiefrijk, inventief en oplossingsgericht.Ingrid uit Zevenaar
Zeer vakkundig op allerlei vlakken, zeer prettig en stiptT uit Doetinchem
Ondanks het prettige vertrouwwekkende contact nu geen opdracht voor Erwin. Wellicht in nabije toekomst wel aantal klussen.Arjen uit Didam
Zeer positief. Was zeer ervaren in het werk, betrouwbaar en prettig in de omgangBrigit uit Didam
Prima. Werk zonder enig probleem uitgevoerd en het contact liep prettig.Rob uit Didam
prima, was duidelijk in zijn verhaalW. uit Didam
Vakkundig, duidelijk, vriendelijk en correct. Heeft goede ideeënCecilia uit Didam
Een geweldige klussenier, met een groot vakmanschap en liefde voor hetgeen moet worden gedaan.
Een aanbeveling voor een ieder die een klus geklaard wil hebben.Joke uit Duiven
Hij is vriendelijk, denkt met je mee, werkend netjes, afwerking is netjes.Maria uit Zevenaar
Ontspannen, duidelijk en volledig.M uit Didam
Persoonlijk, eerlijk en denkt goed mee. Gebruikt eigen ervaring om als tip mee te geven aan anderen. Prettig contact.IM uit Didam
Betrouwbaar, loyaal, kundig. Erwin kan werkelijk alles maken wat hij ziet of wat er wordt besproken.Kim uit Giesbeek