Ging om iets kleins maar voor mij te ingewikkeld. Afgesproken dat opdracht tussendoor zou worden gedaan. Is ook heel snel en adequaat gedaan. Erwin naam hierbij zelf initiatief daar ik zelf niet bereikbaar was. Heel prima allemaal.Frits uit Duiven
Hij is vriendelijk, denkt met je mee, werkend netjes, afwerking is netjes.Maria uit Zevenaar
Zeer positief. Was zeer ervaren in het werk, betrouwbaar en prettig in de omgangBrigit uit Didam
Betrouwbaar, loyaal, kundig. Erwin kan werkelijk alles maken wat hij ziet of wat er wordt besproken.Kim uit Giesbeek
Goed leveren van werkzaamheden na probleem onderzoek.Erwin uit Zevenaar
De klus werd in goed overleg uitgevoerd en de afspraken nagekomen.
Hij dacht goed mee en kwam met goede ideeën over de uitvoering.R uit Didam
Vakkundig, duidelijk, vriendelijk en correct. Heeft goede ideeënCecilia uit Didam
Een geweldige klussenier, met een groot vakmanschap en liefde voor hetgeen moet worden gedaan.
Een aanbeveling voor een ieder die een klus geklaard wil hebben.Joke uit Duiven
Erwin is een klantgerichte en flexibele vakman. Dacht met ons mee, gaat voor het resultaat en werkt heel netjes. We zijn heel blij met onze nieuwe badkamer en toilet !Michel uit Wehl
Super vriendelijk, denkt met je mee, komt met oplossingen. Hij heeft voor ons de droom 3D badkamer gerealiseerd.Tanja uit Didam
Prettige man, goed werk, alles netjes achtergelatenRene uit Didam
ZEER TEVREDEN EN BLIJBart uit Arnhem
Zeer goede vakman, klantvriendelijk, aardig, initiatiefrijk, inventief en oplossingsgericht.Ingrid uit Zevenaar
Prima. Vriendelijke man. Fijn in omgang. Kennis van zaken. Net werk.M. uit Kilder