Vakkundig, duidelijk, vriendelijk en correct. Heeft goede ideeënCecilia uit Didam
Een geweldige klussenier, met een groot vakmanschap en liefde voor hetgeen moet worden gedaan.
Een aanbeveling voor een ieder die een klus geklaard wil hebben.Joke uit Duiven
Ontspannen, duidelijk en volledig.M uit Didam
Zeer prettig contact en een echte vakman. Denkt mee in oplossingen en is zeer precies in zijn werk! Voor ons een topper!!Marcel uit Beek
Zeer positief. Was zeer ervaren in het werk, betrouwbaar en prettig in de omgangBrigit uit Didam
Betrouwbaar, loyaal, kundig. Erwin kan werkelijk alles maken wat hij ziet of wat er wordt besproken.Kim uit Giesbeek
Service en kwaliteit. Idem de prijs. Zeker een vakman Uitleg etc. Hulde!Erwin uit Zevenaar
Goede kwaliteit. uit Elst
Super vriendelijk, denkt met je mee, komt met oplossingen. Hij heeft voor ons de droom 3D badkamer gerealiseerd.Tanja uit Didam
Prima. Werk zonder enig probleem uitgevoerd en het contact liep prettig.Rob uit Didam
ZEER TEVREDEN EN BLIJBart uit Arnhem
Prima. Vriendelijke man. Fijn in omgang. Kennis van zaken. Net werk.M. uit Kilder
oplossing gericht, positief meedenkend, een ruime kennis en vakkundig.
iemand die de gemaakte afspraken na komt en het eindproduct volledig naar verwachting is.Sjoerd uit Wehl
Hij is vriendelijk, denkt met je mee, werkend netjes, afwerking is netjes.Maria uit Zevenaar