Prima. Werk zonder enig probleem uitgevoerd en het contact liep prettig.Rob uit Didam
Zeer prettig contact en een echte vakman. Denkt mee in oplossingen en is zeer precies in zijn werk! Voor ons een topper!!Marcel uit Beek
Duidelijk en snel advies.B. uit Duiven
Vakkundig, duidelijk, vriendelijk en correct. Heeft goede ideeënCecilia uit Didam
Zeer positief. Was zeer ervaren in het werk, betrouwbaar en prettig in de omgangBrigit uit Didam
Vrij vlot toch net werk geleverd .RBM uit Beek
Erwin is een klantgerichte en flexibele vakman. Dacht met ons mee, gaat voor het resultaat en werkt heel netjes. We zijn heel blij met onze nieuwe badkamer en toilet !Michel uit Wehl
prima, was duidelijk in zijn verhaalW. uit Didam
Hij is vriendelijk, denkt met je mee, werkend netjes, afwerking is netjes.Maria uit Zevenaar
Super vriendelijk, denkt met je mee, komt met oplossingen. Hij heeft voor ons de droom 3D badkamer gerealiseerd.Tanja uit Didam
Je bent bij Erwin aan het juiste adres als u iemand zoekt die:
• Betrouwbaar en vakbekwaam is.
• Deskundig is op vele terreinen in de bouw.
• Nauwkeurig werkt en kwaliteit levert.
• Oog heeft voor details.
• De tijd neemt om te overleggen wat je wensen zijn.
• Prijstechnisch een eerlijke en aantrekkelijke offerte neerlegt.
• En last but not least, is hij een zeer aimabel persoon.Henk uit Lobith
Goed leveren van werkzaamheden na probleem onderzoek.Erwin uit Zevenaar
oplossing gericht, positief meedenkend, een ruime kennis en vakkundig.
iemand die de gemaakte afspraken na komt en het eindproduct volledig naar verwachting is.Sjoerd uit Wehl
Persoonlijk, eerlijk en denkt goed mee. Gebruikt eigen ervaring om als tip mee te geven aan anderen. Prettig contact.IM uit Didam
Goede kwaliteit. uit Elst