De klus werd in goed overleg uitgevoerd en de afspraken nagekomen.
Hij dacht goed mee en kwam met goede ideeën over de uitvoering.R uit Didam
Zeer prettig contact en een echte vakman. Denkt mee in oplossingen en is zeer precies in zijn werk! Voor ons een topper!!Marcel uit Beek
Persoonlijk, eerlijk en denkt goed mee. Gebruikt eigen ervaring om als tip mee te geven aan anderen. Prettig contact.IM uit Didam
Prettige man, goed werk, alles netjes achtergelatenRene uit Didam
Super goed! Perfect.Robert uit Zevenaar
Erwin is een klantgerichte en flexibele vakman. Dacht met ons mee, gaat voor het resultaat en werkt heel netjes. We zijn heel blij met onze nieuwe badkamer en toilet !Michel uit Wehl
Duidelijk en snel advies.B. uit Duiven
ZEER TEVREDEN EN BLIJBart uit Arnhem
Goede kwaliteit. uit Elst
Een goed vakman, werkt snel en nauwkeurig en met verstand van zaken. Heeft de opdracht binnen de geschatte tijd uitgevoerd.Ton uit Varsseveld
oplossing gericht, positief meedenkend, een ruime kennis en vakkundig.
iemand die de gemaakte afspraken na komt en het eindproduct volledig naar verwachting is.Sjoerd uit Wehl
Erwin heeft bij ons o.a. 2 badkamers en toilet gerenoveerd, radiatoren vervangen, mechanische ventilatie geplaatst, deur vervangen en 3 punts sluiting in een deur geplaatst. Wij zijn ontzettend blij met het door Erwin geleverde werk. Erwin werkt heel erg secuur. Hij denkt mee en geeft goed klusadvies. Erwin is een echte allround vakman. Top!X. uit Babberich
Prima. Vriendelijke man. Fijn in omgang. Kennis van zaken. Net werk.M. uit Kilder
Zeer positief. Was zeer ervaren in het werk, betrouwbaar en prettig in de omgangBrigit uit Didam
prima, was duidelijk in zijn verhaalW. uit Didam