Betrouwbaar, loyaal, kundig. Erwin kan werkelijk alles maken wat hij ziet of wat er wordt besproken.Kim uit Giesbeek
Duidelijk en snel advies.B. uit Duiven
Super vriendelijk, denkt met je mee, komt met oplossingen. Hij heeft voor ons de droom 3D badkamer gerealiseerd.Tanja uit Didam
Goed leveren van werkzaamheden na probleem onderzoek.Erwin uit Zevenaar
Ondanks het prettige vertrouwwekkende contact nu geen opdracht voor Erwin. Wellicht in nabije toekomst wel aantal klussen.Arjen uit Didam
Vrij vlot toch net werk geleverd .RBM uit Beek
Zeer prettig contact en een echte vakman. Denkt mee in oplossingen en is zeer precies in zijn werk! Voor ons een topper!!Marcel uit Beek
Prettige man, goed werk, alles netjes achtergelatenRene uit Didam
De klus werd in goed overleg uitgevoerd en de afspraken nagekomen.
Hij dacht goed mee en kwam met goede ideeën over de uitvoering.R uit Didam
Ging om iets kleins maar voor mij te ingewikkeld. Afgesproken dat opdracht tussendoor zou worden gedaan. Is ook heel snel en adequaat gedaan. Erwin naam hierbij zelf initiatief daar ik zelf niet bereikbaar was. Heel prima allemaal.Frits uit Duiven
Prima. Vriendelijke man. Fijn in omgang. Kennis van zaken. Net werk.M. uit Kilder
We zijn zeer tevreden over het werk. De kwaliteit is goed, de snelheid van reageren, prijs is goed en Erwin is een vriendelijke man.
Kortom een dikke voldoende uit Didam
oplossing gericht, positief meedenkend, een ruime kennis en vakkundig.
iemand die de gemaakte afspraken na komt en het eindproduct volledig naar verwachting is.Sjoerd uit Wehl
ZEER TEVREDEN EN BLIJBart uit Arnhem
Zeer positief. Was zeer ervaren in het werk, betrouwbaar en prettig in de omgangBrigit uit Didam