Zeer prettig contact en een echte vakman. Denkt mee in oplossingen en is zeer precies in zijn werk! Voor ons een topper!!Marcel uit Beek
Prettige man, goed werk, alles netjes achtergelatenRene uit Didam
prima, was duidelijk in zijn verhaalW. uit Didam
Prima. Vriendelijke man. Fijn in omgang. Kennis van zaken. Net werk.M. uit Kilder
Goed leveren van werkzaamheden na probleem onderzoek.Erwin uit Zevenaar
Betrouwbaar, loyaal, kundig. Erwin kan werkelijk alles maken wat hij ziet of wat er wordt besproken.Kim uit Giesbeek
Prima. Werk zonder enig probleem uitgevoerd en het contact liep prettig.Rob uit Didam
ZEER TEVREDEN EN BLIJBart uit Arnhem
We zijn zeer tevreden over het werk. De kwaliteit is goed, de snelheid van reageren, prijs is goed en Erwin is een vriendelijke man.
Kortom een dikke voldoende uit Didam
Zeer vakkundig op allerlei vlakken, zeer prettig en stiptT uit Doetinchem
Vakkundig, duidelijk, vriendelijk en correct. Heeft goede ideeënCecilia uit Didam
Duidelijk en snel advies.B. uit Duiven
Ontspannen, duidelijk en volledig.M uit Didam
Ging om iets kleins maar voor mij te ingewikkeld. Afgesproken dat opdracht tussendoor zou worden gedaan. Is ook heel snel en adequaat gedaan. Erwin naam hierbij zelf initiatief daar ik zelf niet bereikbaar was. Heel prima allemaal.Frits uit Duiven
Persoonlijk, eerlijk en denkt goed mee. Gebruikt eigen ervaring om als tip mee te geven aan anderen. Prettig contact.IM uit Didam