We zijn zeer tevreden over het werk. De kwaliteit is goed, de snelheid van reageren, prijs is goed en Erwin is een vriendelijke man.
Kortom een dikke voldoende uit Didam
Betrouwbaar, loyaal, kundig. Erwin kan werkelijk alles maken wat hij ziet of wat er wordt besproken.Kim uit Giesbeek
Ondanks het prettige vertrouwwekkende contact nu geen opdracht voor Erwin. Wellicht in nabije toekomst wel aantal klussen.Arjen uit Didam
Persoonlijk, eerlijk en denkt goed mee. Gebruikt eigen ervaring om als tip mee te geven aan anderen. Prettig contact.IM uit Didam
Zeer prettig contact en een echte vakman. Denkt mee in oplossingen en is zeer precies in zijn werk! Voor ons een topper!!Marcel uit Beek
De klus werd in goed overleg uitgevoerd en de afspraken nagekomen.
Hij dacht goed mee en kwam met goede ideeën over de uitvoering.R uit Didam
Vrij vlot toch net werk geleverd .RBM uit Beek
Je bent bij Erwin aan het juiste adres als u iemand zoekt die:
• Betrouwbaar en vakbekwaam is.
• Deskundig is op vele terreinen in de bouw.
• Nauwkeurig werkt en kwaliteit levert.
• Oog heeft voor details.
• De tijd neemt om te overleggen wat je wensen zijn.
• Prijstechnisch een eerlijke en aantrekkelijke offerte neerlegt.
• En last but not least, is hij een zeer aimabel persoon.Henk uit Lobith
prima werk geleverd. Enige verbeterpunt is reactie op vragen via de mail, dit duurde soms wat langerE uit Doetinchem
Zeer positief. Was zeer ervaren in het werk, betrouwbaar en prettig in de omgangBrigit uit Didam
Prima. Werk zonder enig probleem uitgevoerd en het contact liep prettig.Rob uit Didam
Hij is vriendelijk, denkt met je mee, werkend netjes, afwerking is netjes.Maria uit Zevenaar
Goed leveren van werkzaamheden na probleem onderzoek.Erwin uit Zevenaar
ZEER TEVREDEN EN BLIJBart uit Arnhem
Goede kwaliteit. uit Elst