prima werk geleverd. Enige verbeterpunt is reactie op vragen via de mail, dit duurde soms wat langerE uit Doetinchem
Prima. Vriendelijke man. Fijn in omgang. Kennis van zaken. Net werk.M. uit Kilder
Hij is vriendelijk, denkt met je mee, werkend netjes, afwerking is netjes.Maria uit Zevenaar
Prettige man, goed werk, alles netjes achtergelatenRene uit Didam
oplossing gericht, positief meedenkend, een ruime kennis en vakkundig.
iemand die de gemaakte afspraken na komt en het eindproduct volledig naar verwachting is.Sjoerd uit Wehl
Zeer prettig contact en een echte vakman. Denkt mee in oplossingen en is zeer precies in zijn werk! Voor ons een topper!!Marcel uit Beek
Ging om iets kleins maar voor mij te ingewikkeld. Afgesproken dat opdracht tussendoor zou worden gedaan. Is ook heel snel en adequaat gedaan. Erwin naam hierbij zelf initiatief daar ik zelf niet bereikbaar was. Heel prima allemaal.Frits uit Duiven
Je bent bij Erwin aan het juiste adres als u iemand zoekt die:
• Betrouwbaar en vakbekwaam is.
• Deskundig is op vele terreinen in de bouw.
• Nauwkeurig werkt en kwaliteit levert.
• Oog heeft voor details.
• De tijd neemt om te overleggen wat je wensen zijn.
• Prijstechnisch een eerlijke en aantrekkelijke offerte neerlegt.
• En last but not least, is hij een zeer aimabel persoon.Henk uit Lobith
Vrij vlot toch net werk geleverd .RBM uit Beek
Een geweldige klussenier, met een groot vakmanschap en liefde voor hetgeen moet worden gedaan.
Een aanbeveling voor een ieder die een klus geklaard wil hebben.Joke uit Duiven
Persoonlijk, eerlijk en denkt goed mee. Gebruikt eigen ervaring om als tip mee te geven aan anderen. Prettig contact.IM uit Didam
Zeer vakkundig op allerlei vlakken, zeer prettig en stiptT uit Doetinchem
prima, was duidelijk in zijn verhaalW. uit Didam
Betrouwbaar, loyaal, kundig. Erwin kan werkelijk alles maken wat hij ziet of wat er wordt besproken.Kim uit Giesbeek